رجاییان: برای چنین روزهای سختی جوانگرایی کردیم/ فدراسیون تکلیف تعطیلی لیگ را روشن کند
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: دلیل طرح اطلاعات غلط را در مورد آلومینیوم نمیدانم و قرار ما حضور در فصل بعد است.
به گزارش هفت ورزشی ، محمد رجاییان در گفتوگویی در خصوص اینکه بحث عدم تیمداری باشگاه آلومینیوم اراک در فصل بعدی فوتبال باشگاهی ایران مطرح شده، اظهار داشت: نمیدانم اطلاعات غلط را به چه دلیل مطرح میکنند ولی لزومی ندارد توجهی کنیم. به دلیل جنگ تحمیلی بودجهها انقباضی میشود و شرکتها دچار مشکل شدهاند ولی از کارخانه به من گفته نشده تیمداری نخواهد شد.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم افزود: قرار بر حضور تیم آلومینیوم در فصل بعد است و بودجه فصل بعد را در قیاس با فصل قبل با رقم کمتری تصویب کردند. اگر قرار باشد پول فراوان بدهند و فقط هزینه کنیم که فرقی نمیکند چه کسی در این جایگاه باشد. اصلاً کار قشنگی نیست و روش درست مدیریت هزینه است. آن زمانی که روی استفاده از بازیکنان جوان اصرار داشتیم برای چنین روزهای مهمی جوانگرایی کردیم. اول از همه با بودجه باشگاه همخوانی داشته باشد و دوم اینکه در گذر زمان بازیکنان جوان صاحب تجربه شوند، قیمت پیدا کنند و با فروش آنها باشگاه به درآمدزایی برسد.
وی در مورد اینکه مهدی تاج رئیس فدراسیون اعلام کرد تنها باشگاههای پرسپولیس و گل گهر مخالف توقف لیگ برتر بودند و به همین خاطر بازیها بعد از جام جهانی برگزار میشود، تصریح کرد: پرسپولیس و گلگهر حق دارند، چون اگر مسابقات برگزار شود، شانس کسب سهمیه آسیایی دارند ولی یک سوال برای ما ایجاد شده است. چگونه میتوانیم بدنسازی کنیم و با تغییرات بازیکن دوباره بدنسازی داشته باشیم؟ از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ میخواهیم با توجه به اینکه در شرایط مالی خوبی نیستند، دولت هم بودجه خود را صرف آسیبهای جنگ تحمیلی و دیگر مشکلات میکند.
رجاییان به آنا تأکید کرد: در صورتی که تصمیم دارند برگزاری ادامه مسابقات را متوقف کنند، به باشگاهها اعلام کنند تا ما هم برای پرداخت حق و حقوق اعضای تیم تصمیمگیری کنیم. بین فصلی که ۱۰ ماه طول میکشد با فصلی که ۷ ماهه تمام میشود پرداخت مطالبات متفاوت است. مبلغ پرداختی تعدیل خواهد شد و برای فصل بعد مبلغی میماند که بسته تشویقی برای باشگاهها خواهد بود.