دیدار دو داور سابق در بیمارستان +عکس
حسن کامرانیفر، داور بازنشسته و دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال، که بر اثر تصادف شدید در بیمارستان بستری بود، با بهبود وضعیت به بخش عادی منتقل شد.
به گزارش هفت ورزشی ، حسن کامرانیفر، داور بازنشسته فوتبال ایران و دبیرکل اسبق فدراسیون، که چندی پیش بر اثر تصادف شدید راهی بیمارستان شده بود، با بهبود شرایط عمومی به بخش عادی منتقل شده است.
محسن قهرمانی، داور اسبق و همدورهای کامرانیفر، با حضور در بیمارستان از او عیادت کرد و تصویری از این دیدار منتشر نمود.
پیشبینی میشود در روزهای آینده و با ادامه روند بهبود، این پیشکسوت داوری از بیمارستان مرخص شود.