علیزاده: سهمیه آسیایی ما از دست رفت!

علیرضا علیزاده، کاپیتان گل‌گهر، گفت تعطیلی لیگ برتر به ضرر این تیم تمام شد و برگزاری مسابقات بعد از جام جهانی را غیرممکن دانست.

علیزاده: سهمیه آسیایی ما از دست رفت!

به گزارش هفت ورزشی ، علیرضا علیزاده در گفتگویی در خصوص تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات لیگ برتر بعد از جام جهانی 2026 گفت: بعید می‌دانم این کار شدنی باشد و مسئله مهم، سهمیه‌‌های ایران برای حضور در دو جام آسیایی است. شنیده‌ام که فدراسیون فوتبال نماینده‌های ایران را برای حضور در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا 2 به AFC معرفی کرده و با این شرایط برگزاری مسابقات بعد از جام جهانی معنایی پیدا نمی‌‌کند.

وی در خصوص اینکه آیا از مشخص شدن نمایندگان ایران و معرفی آنها به کنفدراسیون فوتبال آسیا اطمینان دارد، اظهار داشت: در سال‌های گذشته شاهد بودیم که AFC در بحث زمان چقدر سخت‌گیر بوده و فکر می‌کنم نماینده‌های ایران معرفی شده‌اند اما چون ممکن است برخی تیم‌ها اعتراض کنند، این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است.

علیزاده یادآور شد: تعطیلی لیگ و اتفاقاتی که رخ داد به ضرر گل‌گهر شد چون ما در لیگ برتر شرایط خوبی داشتیم و در جام حذفی هم جزو مدعیان قهرمانی بودیم. این شانس را داشتیم تا برای فصل بعد سهمیه آسیایی بگیریم.

هافبک گل‌گهر عنوان کرد: برگزاری لیگ بعد از جام جهانی شدنی نیست و بازیکنان هم مدت‌ها است از بازی‌های رسمی دور هستند. امیدوارم تصمیمی گرفته شود تا تقویم فصل بعد لیگ برتر هم دچار مشکل نشود.

ارسال نظر