واکنش مدیرعامل آلومینیوم به شایعه واگذاری باشگاه: اطلاعی ندارم!

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم از خبر جدایی این باشگاه از مجموعه آلومینیوم ایران (ایرالکو) ابراز بی‌اطلاعی کرد.

واکنش مدیرعامل آلومینیوم به شایعه واگذاری باشگاه: اطلاعی ندارم!

محمد رجائیان در گفت‌وگویی درباره انتشار اخباری مبنی بر واگذاری قریب‌الوقوع باشگاه آلومینیوم اراک اظهار داشت: طبیعی است که مشکلاتی به دلیل جنگ به وجود آمده و شرایط هم سخت‌تر شده، اما از این مسئله (واگذاری باشگاه) اطلاع ندارم.

وی در مورد وضعیت فعالیت‌های باشگاه آلومینیوم اراک تصریح کرد: فوتبال شرایط فورس ماژور (اضطراری) دارد و باشگاه آلومینیوم نیز همچنان فعال است. فعالیت عمرانی باشگاه ادامه دارد. تیم‌های مختلف آلومینیوم در مسابقات حضور دارند و تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره تلاش‌های سران این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه‌ای به تسنیم گفت: ما بدهی نداریم و کمیته وضعیت فدراسیون در این باره نامه داده است. به دنبال مجوز حرفه‌ای هستیم و آخرین مراحل کار را سپری می‌کنیم.

تیم آلومینیوم با کسب 22 امتیاز در 22 دیدار از مسابقات لیگ برتر فوتبال، جایگاه چهاردهم جدول رقابت‌ها را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر