خبیری: استعفای من خبر تازه ای نیست؛ اعلام نشد، خودم اعلام کردم!

حسین خبیری، مدیرعامل پیشین خیبر خرم‌آباد، گفت موضوعات شخصی دلیل اصلی استعفای او بوده است.

خبیری: استعفای من خبر تازه ای نیست؛ اعلام نشد، خودم اعلام کردم!

به گزارش هفت ورزشی ، مدیرعامل مستعفی خیبر خرم‌آباد گفت: موضوعاتی بین من و مالک خیبر بود که در نهایت باعث استعفایم شد.

حسین خبیری در گفتگویی، درباره کناره گیری از مدیرعاملی خیبر خرم آباد،‌ اظهار کرد: از مردم خونگرم و عزیز لرستان تشکر می‌کنم و رفتن من به خاطر دلایل شخصی و همچنین موضوعاتی بین من و مالک خیبر بود.

مدیرعامل مستعفی خیبر خرم آباد افزود: البته مشکل خاصی با مالک نداشتم. در این مدت از طرفداران خیبر معرفت زیادی دیدم و از همه آنها قدردانی می‌کنم.

وی در پایان گفت: هفته گذشته استعفای خودم را به مالک باشگاه اعلام کردم که هنور پاسخی نداده اما خودم استعفایم را اعلام کردم.

ارسال نظر