مجتبی جباری مامور استعدادیابی شد!

مدیرعامل مس رفسنجان هرگونه تمدید قرارداد مجتبی جباری را تکذیب کرد و گفت فعلا از او در آکادمی برای استعدادیابی استفاده می‌کنیم.

مجتبی جباری مامور استعدادیابی شد!

به گزارش هفت ورزشی ، امیر فرشاد تفکری در گفتگویی، در خصوص اینکه خبر‌هایی در مورد تمدید قرارداد مجتبی جباری با باشگاه مس رفسنجان رسانه‌ای شده بود، اظهار داشت: چنین موضوعی صحت ندارد، چون مشخص نیست ادامه مسابقات به چه شکلی خواهد بود و هنوز تعیین تکلیف نشده تا نسبت به آن تصمیم‌گیری کنیم و در خصوص ادامه همکاری با آقای جباری اقدام کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان افزود: بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال بزرگسالان با باشگاه قرارداد دارند ولی هنوز به ما اعلام نشده فصل آینده به چه شکلی برگزار می‌شود و طبیعتاً نمی‌توانیم تمرینات را شروع کنیم. به همین خاطر از وجود جباری و همکاران وی برای استعدادیابی در آکادمی باشگاه استفاده می‌کنیم و آنهایی که کم برخوردار و هیچ برخوردار هستند در تست مربیان تیم شرکت خواهند کرد تا استعدادیابی شوند. می‌خواهیم از ظرفیت فنی مجتبی جباری و دستیاران وی در راستای استعدادیابی بهره ببریم.

ارسال نظر