قلعه نویی به عربستان رفت!

امیر قلعه نویی به منظور حضور در جام ملت های آسیا راهی عربستان شد.

قلعه نویی به عربستان رفت!

به گزارش هفت ورزشی، آیین قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا فردا شب (شنبه ١٩ اردیبهشت) در ریاض عربستان برگزار خواهد شد.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز راهی پایتخت عربستان سعودی شد تا به نمایندگی از فوتبال ایران در این مراسم حاضر شود.

مهدی خراطی، مدیر اجرایی تیم ملی نیز در این سفر سرمربی تیم ملی را همراهی می‌کند.

قلعه‌نویی پس از مشخص‌شدن حریفان ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دوشنبه به ایران بازخواهد گشت.

ارسال نظر