جلسه هیات مدیره استقلال خوزستان برگزار شد؛ تسویه بدهی‌ها در دستور کار قرار گرفت

جلسه هیات مدیره اشگاه استقلال خوزستان در راستای رفع چالش‌های مالی باشگاه و تدوین برنامه‌های بلند مدت برگزار شد.

جلسه هیات مدیره استقلال خوزستان برگزار شد؛ تسویه بدهی‌ها در دستور کار قرار گرفت

به گزارش هفت ورزشی ، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان با حضور بهنام ابوالقاسم‌پور مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره این تیم برگزار شد و در این جلسه، موضوع پیگیری‌های مربوط به رفع مشکلات مالی و تعامل مستمر با بانک ملی ایران (مالک باشگاه) جهت تسویه بدهی‌ها و رفع شکایات قانونی، در دستور کار قرار گرفت.

همچنین، اعضا بر ضرورت پیوند میان تیم بزرگسالان و آکادمی باشگاه تأکید کردند؛ در این راستا، استراتژی جدیدی برای افزایش درآمدزایی باشگاه از طریق «کشف استعدادها در رده‌های پایه» و «انتقال و فروش بازیکنان پرورش‌یافته به تیم‌های بزرگتر» تدوین شد تا از پتانسیل بالای آکادمی برای تضمین آینده مالی باشگاه بهره‌برداری شود.

هیات مدیره باشگاه نیز با تأکید بر نقش مسئولیت‌پذیری اجتماعی باشگاه، بر تداوم فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در ایام حساس «جنگ » پافشاری کردند.

ارسال نظر