محمدی: برگزاری لیگ بعد از جام جهانی شدنی نیست

مهاجم تیم فوتبال ملوان تاکید کرد که برگزاری بازی‌های لیگ برتر بعد از جام جهانی، چالش‌های زیادی دارد.

محمدی: برگزاری لیگ بعد از جام جهانی شدنی نیست

به گزارش هفت ورزشی ، محمدجواد محمدی در گفت‌وگویی در مورد تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات لیگ برتر بعد از جام جهانی 2026 گفت: چند ماه از دوری بازیکنان از بازی‌های رسمی و تمرینات گروهی می‌گذرد. تعدادی از بازیکنان از جمله خودم، در حال حاضر در بازی‌های دوستانه حاضر هستیم و متوجه می‌شویم که بدن‌هایمان شرایط ایده‌آل ندارد. اگر هم لیگ ادامه پیدا کند، باید تمرین بدنسازی انجام دهیم و دوباره لیگ تعطیلی خواهد شد و باز هم برای فصل جدید باید بدنسازی کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری بازی‌های لیگ برتر بعد از جام جهانی، چالش‌های زیادی دارد، عنوان کرد: اگر بازی‌های برگزار شود، به صورت فشرده خواهد بود و مصدوم زیاد می‌دهیم. من که دوست داشتم بازی‌ها در شرایطی مناسب برگزار می‌شد ولی انجام بازی‌های بعد از جام جهانی بسیار سخت و از نظر من شدنی نیست. نمی‌دانم در نهایت فدراسیون فوتبال چگونه می‌تواند این موضوع را مدیریت کند.

محمدی در مورد وضعیتش برای فصل بعد به تسنیم خاطرنشان کرد: من به صورت قرضی به ملوان آمدم و در پایان این فصل باید به ذوب‌آهن برگردم. هنوز تکلیفم با این تیم برای ماندن یا جدایی مشخص نیست و نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

ارسال نظر