بیزاتی به استقلال چراغ سبز نشان داد!

اوزجان بیزاتی، مربی ترکیه‌ای استقلال، آمادگی خود را برای بازگشت به تهران و حضور در دور جدید تمرینات از اواخر اردیبهشت اعلام کرد.

بیزاتی به استقلال چراغ سبز نشان داد!

به گزارش هفت ورزشی ، اوزجان بیزاتی، مربی ترکیه‌ای استقلال که تنها چند روز پیش از آغاز حملات متجاوزان به خاک ایران عضو کادرفنی آبی‌ها شده بود، با ازسرگیری تمرینات به تهران آمد و سپس با تعطیلی دوباره آن به ترکیه برگشت.

استقلال در نظر دارد تا دور جدید تمرینات خود را در صورت مهیا بودن شرایط و قطعی بودن برگزاری ادامه لیگ برتر، از اواخر اردیبهشت استارت بزند.

در همین راستا بیزاتی به استقلالی‌ها اعلام کرده که مشکلی بابت حضور در دور جدید تمرینات ندارد و اگر شرایط عادی باشد و مشکل خاصی پیش نیاید، با استارت دوباره کار، او نیز به تهران بازخواهد گشت.

ارسال نظر