شهبا: ۱۱ فینال تا پایان فصل داریم/ مس شهربابک برای صعود به لیگ برتر میجنگد
سرمربی تیم مس شهربابک گفت: باید جایگاه دوم را برای صعود به لیگ برتر حفظ کنیم و ۱۱ فینال تا پایان فصل داریم.
به گزارش هفت ورزشی ، قاسم شهبا در گفتوگویی در خصوص شروع تمرینات مس شهربابک برای حفظ جایگاه صعود به لیگ برتر در ادامه رقابتهای لیگ دسته یک اظهار داشت: با توجه به اینکه برنامه ادامه مسابقات باقیمانده فصل جاری اعلام شده، تمرینات را ۸ روز است که آغاز کردیم و بازیکنان به آمادگی نسبی رسیدهاند. ۲۴ اردیبهشت اولین بازی را در آغاز دوباره مسابقات لیگ دسته اول برگزار میکنیم و تلاش خواهیم کرد تا با نتیجه خوبی از زمین خارج شویم.
سرمربی تیم مس شهربابک خاطرنشان کرد: تیم ما ۱۱ فینال تا پایان فصل دارد و اولین فینال را برابر تیم مدعی و آماده مس کرمان برگزار میکنیم. هدف ما برتری در این دربی درون استانی است و با تمام قوا در زمین ظاهر میشویم. همه بازیها سخت و سنگین است و بازی به بازی پیش خواهیم رفت. بالاخره بعد از ۵۵ روز تمرینات آغاز شده و رسیدن به شرایط مسابقه سخت خواهد بود. هدف تمامی اعضای تیم مس شهربابک رسیدن به آمادگی کامل است و باید با همه توان تلاش کنیم تا به این سطح از آمادگی برسیم.
شهبا با اشاره به اینکه تمامی تیمها دغدغههای خاص خود را دارند به آنا یادآور شد: با توجه به اینکه رده دوم جدول را در اختیار داریم برای حفظ این جایگاه و صعود به لیگ برتر کار سختی داریم. تمامی تیمها دغدغه مالی دارند و تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست. بازیکنان با کیفیت و صاحب تجربهای داریم و میخواهیم با تلاش فراوان، موقعیت به دست آمده را از دست ندهیم. باید این جایگاه را حفظ کنیم و انشاءالله با تلاشی که همه اعضای تیم خواهند کرد، کارنامه بسیار خوبی را در پایان فصل تحویل دهیم و لیگ برتری شویم.