محمدی تا پایان فصل در پرسپولیس می‌ماند!

باشگاه پرسپولیس شایعات جدایی میلاد محمدی را تکذیب کرد.

محمدی تا پایان فصل در پرسپولیس می‌ماند!

به گزارش هفت ورزشی ، طی روزهای اخیر شایعاتی درباره جدایی میلاد محمدی از پرسپولیس مطرح شده اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع صحت ندارد و این بازیکن همچنان تحت قرارداد باشگاه است.

محمدی تا پایان فصل جاری با پرسپولیس قرارداد دارد و بر اساس مفاد آن، امکان فسخ یک‌طرفه برای او عملاً وجود ندارد؛ چرا که او حدود ۷۰ درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده و از نظر مالی شرایط فسخ را ندارد.

منابع نزدیک به باشگاه تأکید دارند که محمدی تا پایان فصل به عنوان بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود و باید تعهدات خود را انجام دهد.

درباره آینده این مدافع ملی‌پوش در فصل آینده، ابهاماتی وجود دارد. شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمال تمدید همکاری چندان بالا نیست.

در شرایط فعلی، شایعه جدایی محمدی واقعیت ندارد و او تا پایان قراردادش در جمع سرخ‌پوشان باقی خواهد ماند.

ارسال نظر