پرسپولیس در خطر از دست دادن ستاره‌های خارجی!

تاخیر چندماهه پرسپولیس در پرداخت مطالبات مارکو باکیچ، تیوی بیفوما و ایگور سرگیف، سه خارجی این تیم را به آستانه صدور اخطاریه فسخ قرارداد رسانده است.

پرسپولیس در خطر از دست دادن ستاره‌های خارجی!

به گزارش هفت ورزشی ، تفاوت پرداختی باشگاه پرسپولیس بین برخی از بازیکنان این تیم به ویژه خارجی‌ها، باعث دلخوری آن‌ها از مدیریت باشگاه شده است.

بعضی از این بازیکنان، چندین ماه است که هیچ دریافتی نداشته‌اند. مارکو باکیچ، تیوی بیفوما و ایگور سرگیف در چندین نوبت پیگیر مطالبات خود شدند اما باشگاه هر بار از آنها فرصت خواسته است. در آخرین وعده، مدیران پرسپولیس از این بازیکنان تا پایان هفته جاری زمان خواسته و آنها نیز با این موضوع موافقت کرده‌اند.

هر چند این بازیکنان تا این لحظه هیچ نوتیسی به باشگاه پرسپولیس نداده‌اند، اما ادامه بدقولی سرخ‌پوشان شاید سبب شود تا آنها اخطاریه رسمی مبنی بر فسخ قرارداد به باشگاه ارسال کنند.

ارسال نظر