هاشم نژاد مقصد بعدی اش را لو داد!

مهدی هاشم‌نژاد در گفتگوی تلویزیونی با قاطعیت تأیید کرد که فصل آینده در تراکتور نخواهد بود و لژیونر می‌شود.

هاشم نژاد مقصد بعدی اش را لو داد!

به گزارش هفت ورزشی ، مهدی هاشم‌نژاد در گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد که فصل آینده لژیونر می‌شود و در تراکتور حضور نخواهد داشت. او تاکید کرد: «می‌خواهم به ترکیه بروم.»

حتی مجری تلویزیون از او پرسید که در تراکتور فصل بعد حضور نداری؟ که هاشم‌نژاد با قاطعیت پاسخ منفی داد و عملاً پایان حضورش در تیم تبریزی را اعلام کرد.

مهدی هاشم‌نژاد در این فصل برای تراکتور موفق شده ۳ گل و ۴ پاس گل به ثمر برساند.

ارسال نظر