مرادی: خیبر کابوس مدعیان است!

عیسی مردای گفت: تیم ما عملکرد بسیار خوبی داشت و خودم انتظار این نتایج را نداشتم.

مرادی: خیبر کابوس مدعیان است!

به گزارش هفت ورزشی ، عیسی مرادی در گفتگویی اظهار داشت: سازمان لیگ می‌توانست بازی‌ها را در زمان مقرر به پایان برساند و احتمالا دلیل تعویق لیگ، حضور تیم ملی در جام جهانی بود. به فدراسیون حق می‌دهم که برای برگزاری مسابقات با چالش مواجه شود، چون هیچ‌کس فکر نمی‌کرد جنگ رخ بدهد و این اتفاق همه چیز را به هم ریخت.

وی تأکید کرد: اگر رقابت‌ها برگزار شود، بازیکنان بعد از ۵ ماه باید آماده شوند تا هفت، هشت بازی انجام دهند و دوباره لیگ تعطیل می‌شود. از طرفی اگر نمایندگان ایران در آسیا زودتر مشخص شوند، برگزاری لیگ بعد از جام جهانی دیگر معنا ندارد. فعلاً چیزی مشخص نیست و باید دید چه شرایطی پیش می‌آید.

مرادی در مورد عملکرد خیبر در این فصل یادآور شد: خیبر فصل خوبی را پشت سر گذاشته و من خودم انتظار این نتایج را از تیممان نداشتم. این دومین سال حضور خیبر در لیگ برتر است و توانستیم تیم‌های بزرگ و مطرح ایران را شکست دهیم. در چند بازی هم واقعا بدشانس بودیم و در دقایق آخر گل خوردیم که اگر این اتفاق نمی‌افتاد، الان در رده پنجم یا ششم قرار داشتیم.

ارسال نظر