مالک شمسآذر: بدقولی سرخها به بازیکنان ما ضربه زد
باشگاه ذوبآهن تاکنون حدود نیمی از درصد قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده است.
به گزارش هفت ورزشی ، مسابقات لیگ برتر پس از آغاز جنگ تحمیلی ایران و رژیم صهیونی - آمریکایی به تعویق افتاد و براساس تصمیم سازمان لیگ، ادامه این مسابقات پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار خواهد شد.
باشگاه شمسآذر تا پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر، به بازیکنان خود حدود ۵۰ درصد پرداختی داشته است.
مهرزاد نجفیان مالک شمسآذر در گفتوگو با آنا، در این خصوص گفت: بالای ۵۰ درصد پرداختی داشتیم و اگر پرسپولیس هم قسط خود را پرداخت میکرد، میزان پرداختی ما به ۶۰ و خوردهای درصد میرسید. متأسفانه آنها به تعهداتشان عمل نکردند و ما اکنون شرمنده بازیکنانمان هستیم. با این حال تمام تلاشمان را به کار میبندیم تا مبالغی را پرداخت کنیم چون قرارداد و تعهد داریم. این بچهها بسیار خوب هستند و با تمام وجود برای مجموعه تلاش میکنند. وظیفه اسپانسری و اخلاقی ماست که در شرایط سخت کنارشان باشیم. همانطور که گفتم پرسپولیس عمل نکرد و در یکی دو جای دیگر هم مطالبات مشابهی داشتیم که هیچکدام وصول نشد، ولی در تلاشیم پرداختی را به بالای ۶۳ یا ۶۴ درصد برسانیم تا بچهها حداقل آرامش داشته باشند.