نسایی: سازمان لیگ زمان را از دست داد، بعید است بازی‌ها بعد از جام جهانی برگزار شود

هافبک تیم فوتبال خیبر خرم آباد از دریافت اندکش گفت و تاکید کرد که بازیکنان نگران قراردادهای‌‌شان هستند.

نسایی: سازمان لیگ زمان را از دست داد، بعید است بازی‌ها بعد از جام جهانی برگزار شود

به گزارش هفت ورزشی ، امیرمحمد نسایی در گفت‌وگویی در مورد تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات لیگ برتر بعد از جام جهانی 2026 گفت: بیشتر بازیکنان دوست داشتند لیگ برتر در زمان مقرر تمام شود. سازمان لیگ زمان را از دست داد و فکر نمی‌کنم بتوان مسابقات را بعد از جام جهانی برگزار کرد. احتمال آسیب دیدگی بازیکنان با توجه به دوری چند ماهه از میادین نیز زیاد است.

هافبک خیبر خرم آباد عنوان کرد: اکثر بازیکنان نگران قراردادهای‌شان هستند و مشخص نیست تکلیف مطالبات چه می‌شود. بعد از پیوستن به خیبر، کمتر از 5 درصد پول گرفته‌ام و بازیکنان در شرایط سختی قرار گرفته‌اند.

نسایی در مورد فصلی که پشت سر گذاشت به تسنیم خاطرنشان کرد: بعد از 9 ماه مصدومیت به میادین برگشتم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. تصمیم به ترک شمس آذر گرفتم و دوست داشتم چالش جدیدی را تجربه کنم. با روزهای قبل از مصدومیتم فاصله داشتم ولی حالا انگیزه بالایی دارم تا دوباره به بهترین شرایط برگردم.

ارسال نظر