پرداختی باشگاه ذوب‌آهن به بازیکنان مشخص شد

باشگاه ذوب‌آهن تاکنون حدود نیمی از درصد قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده است.

پرداختی باشگاه ذوب‌آهن به بازیکنان مشخص شد

به گزارش هفت ورزشی ، مسابقات لیگ برتر پس از آغاز جنگ علیه ایران به تعویق افتاد و براساس تصمیم سازمان لیگ، ادامه این مسابقات پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار خواهد شد.

باشگاه ذوب‌آهن تا پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر، به بازیکنان خود حدود ۵۰ درصد پرداختی داشته است.

جواد محمدی در گفت‌وگویی در این خصوص گفت: وضعیت ما تقریبا مشابه سایر باشگاه‌های لیگ برتر است. اکثریت باشگاه‌ها و همچنین مجموعه ما، در حدود ۵۰ درصد پرداختی داشته‌ایم.

ارسال نظر