پرداختی باشگاه ذوبآهن به بازیکنان مشخص شد
باشگاه ذوبآهن تاکنون حدود نیمی از درصد قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده است.
به گزارش هفت ورزشی ، مسابقات لیگ برتر پس از آغاز جنگ علیه ایران به تعویق افتاد و براساس تصمیم سازمان لیگ، ادامه این مسابقات پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار خواهد شد.
باشگاه ذوبآهن تا پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر، به بازیکنان خود حدود ۵۰ درصد پرداختی داشته است.
جواد محمدی در گفتوگویی در این خصوص گفت: وضعیت ما تقریبا مشابه سایر باشگاههای لیگ برتر است. اکثریت باشگاهها و همچنین مجموعه ما، در حدود ۵۰ درصد پرداختی داشتهایم.