از بیمارستان تا ورزشگاه شهید کاظمی؛ پرسپولیس ۲ هوادار مصدمش را استخدام کرد

در پی مصدومیت دو هوا در پرسپولیس در بازی با تراکتور از ناحیه سر و چشم این باشگاه اقدام جالب توجهی برای آنها انجام داد.

از بیمارستان تا ورزشگاه شهید کاظمی؛ پرسپولیس 2 هوادار مصدمش را استخدام کرد

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه پرسپولیس در اقدامی جالب، دو هوادار مصدوم خود را استخدام کرد.
این دو هوادار که در بازی با تراکتور دچار مصدومیت شدید از ناحیه سر و چشم شده بودند به استخدام باشگاه پرسپولیس درآمدند تا از این پس در این مجموعه مشغول به کار شوند.
یکی از این هوادارها در ورزشگاه شهید گمنام و هوادار دیگر در ورزشگاه شهید کاظمی مشغول به کار هستند.

ارسال نظر