مدافع استقلال: لیگ برتر باید برگزار شود، حتی با سختی!
قاسم لطیفی، هافبک دفاعی استقلال خوزستان، با وجود مشکلات مالی و پنجره بسته نقلانتقالات، عملکرد تیمش در لیگ برتر را مثبت ارزیابی کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، قاسم لطیفی در گفتگویی، در مورد تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات لیگ برتر بعد از جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: بازیهای لیگ برتر و همچنین لیگهای دسته اول تا سوم باید برگزار شود و تکلیف قهرمانها، سقوطکنندهها و تیمهایی که قرار است به لیگهای بالاتر صعود کنند، مشخص شود. شاید این موضوع سختیهای خودش را داشته باشد و درصد مصدومیت بازیکنان هم بالا برود، اما بهتر است تکلیف مسابقات روشن شود.
هافبک استقلال خوزستان در ارتباط با عملکرد این تیم در فصل جاری تأکید کرد: با مشکلات مالی روبرو بودیم و از طرفی نتوانستیم بازیکن جدید هم جذب کنیم. فکر میکنم با پنجره بسته نتایج خوبی گرفتیم. امیر خلیفهاصل هم به جوانها اعتماد کرد و آنها هم جواب اعتمادش را دادند.
لطیفی با اشاره به عملکرد خودش گفت: در ۳ هفته ابتدایی بازی نکردم، اما تلاش کردم به ترکیب برسم و یک زندگی حرفهای را در دستور کار خودم قرار دادم. بعد از ۳ هفته فیکس شدم و در مجموع از عملکردم در این فصل راضی هستم.
وی در خصوص اینکه چه زمانی مشکلات مالی تیم برطرف میشود، عنوان کرد: مدتی پیش که چند روز تمرین کردیم، قول دادند بخشی از مطالبات بازیکنان را بدهند و ما هم منتظر هستیم.