ناظم: پیروزی مقابل عربستان، تقدیم به مردم ایران

سیدعلی ناظم: برد برابر عربستان را به ملت ایران تقدیم می‌کنم.

ناظم: پیروزی مقابل عربستان، تقدیم به مردم ایران

به گزارش هفت ورزشی ، سیدعلی ناظم پس از دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی مقابل عربستان در گفت‌وگویی اظهار داشت: خد را شکر، بازی خیلی خوبی بود. یک مقدار سخت شد. اول بازی بدشانسی آوردیم و توپ‌هایمان گل نشد، اما در نهایت بازی را بردیم و این برد را تقدیم می‌کنیم به ملت عزیز ایران.

وی افزود: ان‌شاءالله عنوان قهرمانی را به دست می‌آوریم و تقدیم می‌کنیم به خانواده‌های داغدار. تیم ملی با تمام توان برای کسب جام قهرمانی و شادی‌آفرینی در میان مردم ایران تلاش خواهد کرد.

ارسال نظر