پرچم داری مسئولان هیات فوتبال استان تهران در میدان ونک

مسئولان هیأت فوتبال تهران با پرچم‌داری در میدان ونک، هم‌صدا با مردم جنایات دشمن را محکوم کردند.

پرچم داری مسئولان هیات فوتبال استان تهران در میدان ونک

به گزارش هفت ورزشی ، جمعی از مسئولان هیأت فوتبال استان تهران شنبه شب در میدان ونک گرد هم آمدند و بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات و تجاوزات دشمنان علیه کشورمان ساعاتی در کنار مردم حضور یافتند.

در این مراسم علاوه بر سید میرشاد ماحدی، ریاست محترم هیات فوتبال استان تهران روسای حوزه ها و شهرستان ها و همچنین روسای کمیته ها و مدیران ارشد هیات فوتبال استان تهران حاضر بودند و با برافراشتن پرچم مقدس کشورمان در سکوی پرچمداران میدان ونک، بار دیگر حمایت خود را کیان و استقلال کشورمان اعلام داشتند.

همچنین مسئولان هیات فوتبال استان تهران در کنار دیگر حاضران در مراسم مداحی که توسط مداح اهل بیت میثم مطیعی برگزار گردید، حاضر شدند.

در خلال این برنامه سید میرشاد ماجدی، ریاست محترم هیات فوتبال استان تهران در گفت و گویی با رسانه ها از حضور پرشور مردم در خیابان ها و میادین قدردانی کرد و از ورزشکاران به خصوص اهالی فوتبال استان درخواست کرد که در کنار مردم حضور یافته و آن ها را در تجمعات شبانه تنها نگذارند.

ارسال نظر