اسفندیارپور: فرصت داریم بعد از جام جهانی لیگ و جام حذفی را برگزار کنیم

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر گفت: اگر سهمیه ها ۱+۲ قطعی شود زمان برای برگزاری بازی ها بعد از جام جهانی وجود دارد.

اسفندیارپور: فرصت داریم بعد از جام جهانی لیگ و جام حذفی را برگزار کنیم

به گزارش هفت ورزشی ، محمد اسفندیارپور مدیرعامل گل‌گهر و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، بعد از نشست هیات رئیسه فدراسیون اظهار داشت: در خصوص سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا باز هم تصمیم خاصی گرفته نشد. فرصت داریم بعد از بازی های جام جهانی، لیگ و جام حذفی برگزار شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون افزود: اگر سهمیه ها ۱+۲ قطعی شود زمان برای برگزاری بازی ها بعد از جام جهانی وجود دارد.

وی با اشاره به برنامه ریزی فدراسیون برای تیم ملی فوتبال و اینکه آیا قرار است تیم ملی در جام جهانی شرکت کند گفت:فدراسیون برنامه هایی را برای روند آماده سازی تیم ملی و اردوی ترکیه در نظر گرفته است. فوتبال سیاسی نیست و اولویت هایی برای حضور تیم ملی در جام جهانی وجود دارد.

اسفندیارپور در واکنش به شایعه اختلافات در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از مصاحبه حجت کریمی گفت: ما یک شبکه اطلاع‌رسانی داریم که کمی با اختلال مواجه شد، شاید برخی دوستان از برخی اطلاعات کمتر مطلع بودند ولی در مجموع اختلاف نظری وجود نداشت.

ارسال نظر