اولین سرمربی فصل بعد لیگ برتر مشخص شد

جلال امیدیان فصل بعد هم روی نیمکت ذوب آهن می نشیند.

اولین سرمربی فصل بعد لیگ برتر مشخص شد

به گزارش هفت ورزشی، مربی جوان و باتجربه که از نیمه راه هدایت ذوب‌آهن اصفهان را برعهده گرفت، در مدت فعالیت خود تغییرات مثبتی را در عملکرد سبزپوشان اصفهانی ایجاد کرد و ذوبی‌ها به بقا در لیگ برتر بسیار امیدوارتر شده بودند.

حالا در شرایطی که تکلیف ادامه مسابقات و رقابت‌های فصل آینده هنوز به طور دقیق مشخص نیست، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرده که جلال امیدیان در سمت سرمربیگری این تیم برای فصل آینده هم باقی خواهد ماند.

جواد محمدی مدیرعامل ذوب‌آهن در این خصوص گفته است: «امیدیان سرمربی ما می‌ماند و کار خود را انجام می‌دهد و مشکلی برای حضور در تیم ذوب‌آهن ندارد. انشاالله شاهد پیروزی کشورمان در مقابل دشمنان باشیم و روزهای بدون جنگ را در کشور ببینیم.»

گفتنی است؛ ذوب آهن یکی از باشگاه هایی است که اعتقاد دارد مسابقات باید نیمه کاره تمام شود و فصل آینده لیگ با حضور 18 تیم ادامه پیدا کند.

ارسال نظر