مدیر استقلالی عزادار شد!

باشگاه استقلال با صدور پیامی، فقدان بستگان رئیس سازمان هواداران را تسلیت گفت

مدیر استقلالی عزادار شد!

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه استقلال در پی درگذشت یکی از بستگان سعید الله‌بداشتی، رئیس سازمان هواداران، با صدور پیامی به وی و خانواده محترمش تسلیت گفت.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال؛ در پی درگذشت یکی از بستگان سعید الله‌بداشتی رئیس سازمان هواداران، این باشگاه با صدور پیامی ضایعه مذکور را به وی و خانواده محترم ایشان تسلیت گفت .

همکار محترم

جناب آقای سعید الله‌بداشتی

مصیبت وارده را صمیمانه به جنابعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و خود را در این اندوه با شما و خانواده محترمتان شریک می‌دانیم . فقدان عزیزان همواره اندوهی جبران‌ناپذیر است، اما بی‌تردید یاد و خاطره آن عزیز از دست رفته در دل‌ها زنده خواهد ماند .

از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای جنابعالی و خانواده گرامی صبر و سلامتی مسئلت داریم . امید است خداوند متعال روح آن مرحوم را شاد و به بازماندگان آرامش عطا کند .

روابط‌عمومی

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران

ارسال نظر