حسین زاده: اگر پای لانچر بودم قطعا به سمت اسراییل موشک پرتاب می‌کردم

امیرحسین حسین‌زاده، مهاجم ملی‌پوش تیم تراکتور، شب گذشته در تجمعات مردمی شرکت کرد.

حسین زاده: اگر پای لانچر بودم قطعا به سمت اسراییل موشک پرتاب می‌کردم

به گزارش هفت ورزشی ، امیرحسین حسین‌زاده مهاجم ملی‌پوش تیم تراکتور که به اردوی آماده‌سازی تیم ملی قبل از جام جهانی هم دعوت شده است، شب گذشته در تجمعات مردمی شرکت کرد.

امیرحسین حسین‌زاده در ابتدا درباره برنده جنگ گفت: «قطعا این مردم، که در خیابان‌ها حضور دارند و همیشه در صحنه حاضر هستند، و امیدوارم در آخر پیروزی نصیب ایران شود.»

حسین‌زاده در پایان گفت: «اگر لانچر بودم قطعا به سمت اسراییل موشک پرتاب می‌کردم چون اسراییل یک رژیم جنایتکار است.»

ارسال نظر