افسرده: برگزاری لیگ بعد از جام جهانی تصمیم درستی نیست

مدافع تیم فوتبال ملوان از تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری ادامه لیگ برتر بعد از جام جهانی ۲۰۲۶ انتقاد کرد.

افسرده: برگزاری لیگ بعد از جام جهانی تصمیم درستی نیست

به گزارش هفت ورزشی ، امیررضا افسرده در مورد تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری لیگ برتر بعد از جام جهانی گفت: این تصمیم درستی نیست و چالش‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد. در حال حاضر بازیکنان نزدیک به دو ماه است که از تمرینات گروهی دور هستند و همین موضوع می‌تواند خطر مصدومیت‌های شدید را بیشتر کند. تیم‌ها حداقل نیاز به یک ماه تمرین دارند و این در حالی است که فشردگی مسابقات هم می‌تواند به بازیکنان آسیب‌های سخت برساند.

وی تاکید کرد: اگر بازی‌ها را بعد از جام جهانی برگزار کنند، نظم لیگ فصل آینده هم به هم خواهد ریخت. بهترین تصمیم این است که بازی‌ها نیمه کاره بماند و تیم‌های اول تا سوم را هم برای حضور در آسیا به AFC معرفی کنند. در مورد پایین جدول هم می‌توانند دو تیم آخر جدول را به عنوان تیم‌های سقوط کننده در نظر بگیرند یا اینکه لیگ فصل بعد را 18 تیمی کنند.

مدافع ملوان به تسنیم خاطرنشان کرد: مسئله مهم دیگر این است که در حال حاضر کشور در شرایط جنگی قرار دارد و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که در یک یا دو ماه آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در حال حاضر فوتبال اهمیت چندانی ندارد. از همه مهمتر این است که آرامش به کشور برگردد و امیدوارم جنگ هم تمام شود.

ارسال نظر