احضار دو بازیکن جوان پرسپولیس به کمیته انضباطی!

یعقوب براجعه که در جریان فعالیت ورزشی خارج از تمرینات پرسپولیس دچار آسیب شد، نیز به این کمیته دعوت گردید.

احضار دو بازیکن جوان پرسپولیس به کمیته انضباطی!

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه پرسپولیس پس از آن که سروش رفیعی و میلاد محمدی را 20 درصد جریمه کرد، دو بازیکن جوان سرخپوشان را نیز به کمیته انضباطی احضار کرد.

محمدحسین صادقی را به جهت یک جلسه غیبت، با توجه به حضور و ادای توضیحات، با درج تذکر کتبی در پرونده مواجه کرد.

یعقوب براجعه که در جریان فعالیت ورزشی خارج از تمرینات و بازی‌های پرسپولیس دچار آسیب‌دیدگی شد، نیز به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شد.

ارسال نظر