بازیکنان استقلال امروز راهی ایفمارک می‌شوند

با نظر سهراب بختیاری زاده اعضای تیم استقلال قبل از تعطیلی چند هفته‌ای به ایفمارک می‌روند.

بازیکنان استقلال امروز راهی ایفمارک می‌شوند

به گزارش هفت ورزشی ، بازیکنان استقلال امروز راهی ایفمارک خواهند شد تا سلامت جسمی آن‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرد.

سهراب بختیاری زاده در نظر دارد با مشخص شدن وضعیت سلامت استقلالی‌ها در ایفمارک از آن‌ها بخواهد بعد از تعطیلات و با شروع مجدد تمرینات استقلال با همان شرایط در تمرینات حاضر شده و اضافه وزن نداشته باشند‌.

او به بازیکنان خود تاکید کرده در تعطیلی لیگ ضمن انجام تمرینات اختصاصی، وزن ایده آل خود را حفظ کنند.

ارسال نظر