مدیرعامل مس رفسنجان: برگزاری لیگ بعد از جام جهانی ۲۰۲۶ منطقی نیست

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: تابع سازمان لیگ هستیم اما برگزاری مسابقات لیگ پس از جام جهانی منطقی نیست.

مدیرعامل مس رفسنجان: برگزاری لیگ بعد از جام جهانی ۲۰۲۶ منطقی نیست

به گزارش هفت ورزشی ، امیرفرشاد تفکری در گفت‌وگویی در خصوص تصمیم نهایی سازمان لیگ مبنی بر برگزاری ادامه مسابقات لیگ پس از جام جهانی 2026 اظهار داشت: پیش از این هم نظرمان را گفته بودیم و با وجود اینکه تابع سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم اما برگزاری ادامه مسابقات پس از جام جهانی خیلی منطقی نیست و باشگاه‌ها را دچار چالش خاهد کرد.

وی ادامه داد: قرارداد بازیکنان و مربیان باشگاه‌های ما تا پایان فصل فوتبالی است و از آنجایی هم که تقویم لیگ ما مانند سایر لیگ‌های معتبر دنیا تنظیم شده است، باشگاه‌های ما با مشکل روبه‌رو خواهند شد. خیلی سخت است که بخواهیم بازیکنان و مربیان خارجی را پس از جام جهانی در تیم‌های خود نگه داریم و بازی‌ها را با نفرات کامل در کادرفنی و بازیکنان برگزار کنیم.

مدیرعامل مس رفسنجان به تسنیم خاطرنشان کرد: می‌توانستیم نماینده‌های ایران برای سال آینده در آسیا را معرفی و از الان برای بهتر برگزار شدن لیگ سال آینده برنامه‌ریزی کنیم.

ارسال نظر