خاتون بم با ثبت‌نام در لیگ قهرمانان آسیا از خطر انحلال عبور کرد

پس از هفته‌ها نگرانی درباره احتمال انحلال تیم فوتبال زنان خاتون بم، این باشگاه با ثبت‌نام در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا عملاً به فعالیت خود ادامه می‌دهد و حضورش در فوتبال ایران قطعی شد.

خاتون بم با ثبت‌نام در لیگ قهرمانان آسیا از خطر انحلال عبور کرد

به گزارش هفت ورزشی، تیم فوتبال زنان خاتون بم، قهرمان چند دوره اخیر لیگ برتر، در هفته‌های گذشته با خبر احتمال انحلال به دلیل مشکلات مالی، هوادارانش را شوکه کرده بود. هرچند گفته می‌شد در صورت عدم شرکت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، گل‌گهر سیرجان به عنوان نایب‌قهرمان جایگزین خواهد شد، اما با ورود یک حامی مالی جدید، بحران مالی خاتون بم برطرف شد و این تیم توانست ثبت‌نام خود را برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان زنان آسیا انجام دهد.

ثبت‌نام رسمی نماینده بم در این رقابت‌ها نشانه‌ای روشن از تداوم فعالیت این باشگاه پرافتخار و پایان یافتن گمانه‌زنی‌ها درباره انحلال آن است. خاتون بم که عنوان‌دارترین تیم باشگاهی فوتبال زنان ایران محسوب می‌شود، اکنون خود را برای سومین تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند. قرار است قرعه‌کشی و تعیین میزبان مسابقات در اردیبهشت‌ماه انجام شود.

ارسال نظر