مهاجم ایرانی روستوف دوباره نیمکت نشین شد

محمد محبی، مهاجم ایرانی روستوف، با وجود گلزنی در هفته گذشته برابر اسپارتاک مسکو، در دیدار امشب مقابل سوچی روی نیمکت نشست.

مهاجم ایرانی روستوف دوباره نیمکت نشین شد

به گزارش هفت ورزشی ، محمد محبی با وجود اینکه در مسابقه هفته گذشته روستوف مقابل اسپارتاک مسکو تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در دیدار امشب برابر سوچی قعرنشین از جمع نفرات اصلی خارج شده و از روی نیمکت کارش را شروع می‌کند.

محبی که پس از سه هفته دوری از ترکیب و بازی به عنوان یار جانشین، در دیدار اخیرشان دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی برگشته بود، امشب مجدداً به نیمکت منتقل شده و احتمالاً حضور تعویضی برابر سوچی خواهد داشت.

مهاجم ایرانی روستوف در ۲۳ مسابقه فصل جاری لیگ برتر روسیه دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده که امشب هم در صورت حضور تعویضی می‌تواند این آمار را مقابل سوچی بهتر کند

ارسال نظر