ولید عباس: حذف الهلال و السد، رقابتها را متفاوت کرده است
ولید عباس، کاپیتان ۴۱ ساله شباب الاهلی، گفت: با حذف الهلال و السد، این دوره از لیگ نخبگان متفاوت شده و هدف ما قهرمانی است.
به گزارش هفت ورزشی ، ولید عباس که در تمام سالهای فعالیت شباب الاهلی برای این باشگاه به میدان رفته، اما در فصل جاری فقط دو بازی در لیگ برتر امارات انجام داده و در هیچ دیداری در لیگ نخبگان حتی به عنوان یار جانشین استفاده نشده و در مسابقه اخیرشان برابر تراکتور هم روی نیمکت نشست، اکنون در آستانه ۴۱ سالگی امیدوار به صعودشان به نیمهنهایی آسیا و قهرمانی است.
ولید عباس، مدافع با تجربه شباب الاهلی، در نشست خبری پیش از مسابقه با بوریرام تایلند عنوان کرد: با حریفی قدرتمند روبهرو هستیم که شکل منظمی دارد و باید با تمرکز بالا و جدیت وارد زمین شویم تا موفق به برتری شویم. فردا یک مسابقه سخت و نزدیک میان دو تیم باکیفیت روبهرو خواهد بود، اما هدف ما صعود به مرحله نیمهنهایی است. تیم ما در بهترین شرایط قرار دارد و برای رسیدن به هدفمان تلاش میکنیم.
او با بیان اینکه بوریرام تیم قابل احترامی است، گفت: هر تورنمنتی شرایط خاص خودش را دارد و این دوره با حذف الهلال و السد، متفاوت شده و پیشبینیها را سخت کرده، اما هدف ما کسب قهرمانی است. سطح تیمها و بازیها بسیار نزدیک هستند و به همین دلیل هیچ مسابقه راحتی پیش روی ما نیست.
کاپیتان شباب الاهلی با بیان اینکه باید در زمین بجنگیم، عنوان کرد: این مسابقه سخت نیازمند تمرکز بالا و تلاش بالا است تا بتوانیم به هدف خود یعنی صعود به نیمهنهایی برسیم و به مسیرمان در این رقابتها تا رسیدن به قهرمانی ادامه دهیم.