معرفی دو عضو جدید هیأت مدیره استقلال خوزستان

اعضای جدید هیات‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان با حضور اعضای جدید برگزار شد.

معرفی دو عضو جدید هیأت مدیره استقلال خوزستان

به گزارش هفت ورزشی ، در این جلسه، از تلاش‌های اعضای سابق هیات مدیره کیوان بابادی و ابراهیم نصیرنیا، قدردانی شد و امین سلطانی و خسرو پارسا به عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره معرفی شدند.

بهنام ابوالقاسم‌پور مدیرعامل باشگاه نیز امیدواری کرد که با تکیه بر تخصص اعضای جدید و همچنین رئیس هیئت مدیره منتخب، گامی بلند در جهت پیشرفت، ثبات و ارتقای سطح کیفی امور باشگاه برداشته شود.

ارسال نظر