نیکفر: نامه وزارت صمت به هیج وجه موضع باشگاه سپاهان نیست

در حالی که شایعه کنار کشیدن دو باشگاه بزرگ و صنعتی فوتبال ایران از لیگ برتر خبرساز شده بود، مدیر سپاهان نیز آن را رد کرد.

نیکفر: نامه وزارت صمت به هیج وجه موضع باشگاه سپاهان نیست

به گزارش هفت ورزشی ، در یکی از پرحاشیه‌ترین ساعات فوتبال ایران، انتشار یک نامه منتسب به وزارت صمت درباره کناره‌گیری دو باشگاه سپاهان و فولاد از لیگ برتر موجی از نگرانی و ابهام را به راه انداخت.

منوچهر نیکفر، مدیرعامل سپاهان درباره این خبر می‌گوید: «پس از اتفاق تلخی که برای کارخانه افتاد و مورد حمله ناجوانمردانه دشمن قرار گرفت، ما قطعا مشکل تامین منابع مالی خواهیم داشت اما منبع مالی ما فقط فولاد مبارکه نیست و می‌توانیم از منابع دیگر هم بودجه مورد نیازمان را تامین کنیم. ضمن آنکه بازیکنان بسیار ارزشمندی داریم که می‌توانیم با ترنسفر آنها به تیم‌های خارجی هم بخشی از هزینه‌ها را تامین کنیم.»

نیکفر در ادامه به نامه وزارت صمت هم اشاره می‌کند و به ورزش سه می‌گوید: «همه به من زنگ می‌زنند و درباره این نامه می‌پرسند اما من با قدرت می‌گویم که این نامه به هیج وجه موضع باشگاه نیست و اصلا ما از این نامه خبر نداریم! خود من آن را در خبرگزاری‌ها خواندم و بازهم تاکید می‌کنم که این نامه و موارد داخل آن به هیچ وجه موضع باشگاه سپاهان نیست.»

در سوی دیگر، شرایط در فولاد هم نشان می‌دهد که حداقل در سطح عملیاتی، خبری از توقف فعالیت‌ها نیست. این تیم همچنان تمرینات خود را دنبال می‌کند و حتی با نظر کادرفنی، برنامه‌های آماده‌سازی بدون تغییر در حال اجراست.

ارسال نظر