پارسا جعفری: برگزاری فشرده لیگ خطر مصدومیت دارد؛ تیم ملی ضرر می‌کند

دروازه‌بان ذوب‌آهن تاکید کرد که فدراسیون فوتبال بهترین تصمیم را در مورد برگزاری لیگ خواهد گرفت.

پارسا جعفری: برگزاری فشرده لیگ خطر مصدومیت دارد؛ تیم ملی ضرر می‌کند

به گزارش هفت ورزشی ، پارسا جعفری در گفت‌وگویی در مورد وضعیت برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر، گفت: هر تصمیمی که فدراسیون فوتبال بگیرد برای ما قابل قبول است و منتظریم نتیجه نهایی اعلام شود. طبیعتا برگزاری لیگ در این وضعیت خیلی سخت است چون با کمبود زمان مواجه هستیم و از طرفی تیم‌ها مدت‌ها از تمرینات گروهی دور بوده‌اند. برگزاری لیگ به صورت متمرکز هم سختی‌های خاص خودش را دارد و اصلی‌ترین مسئله، احتمال مصدومیت بازیکنان است که این موضوع می‌تواند به ضرر تیم ملی هم باشد.

وی در مورد قرار گرفتن تیمش در منطقه سقوط و اینکه اگر لیگ نیمه کاره تمام شود، پیش‌بینی‌اش از وضعیت ذوب‌آهن چه خواهد بود، عنوان کرد: نمی‌توانم پیش‌بینی خاصی انجام دهم و فکر می‌کنم فدراسیون بهترین تصمیم را در مورد لیگ برتر خواهد گرفت.

جعفری در مورد نتایج ضعیف ذوب‌آهن در این فصل به تسنیم یادآور شد: متاسفانه شرایط خوبی در لیگ امسال نداشتیم ولی در این چند بازی از لحاظ فنی عملکرد خوبی داشتیم. در دو بازی 10 نفره شدیم و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد قطعا بهتر امتیاز می‌گرفتیم. بدشانس بودیم. امیدوارم در صورت برگزاری لیگ برتر، اتفاقات خوبی برای تیم ما رخ دهد.

ارسال نظر