شهرآبادی دبل کرد، گل گهر پیروز شد!

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در یک دیدار تدارکاتی، با نتیجه ۳-۰ برابر تیم منتخب کرج به پیروزی رسید.

شهرآبادی دبل کرد، گل گهر پیروز شد!

به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که از روز پنج‌شنبه هفته قبل تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی از سر گرفته، پس از پنج روز تمرین، یک دیدار تدارکاتی در دستور کار قرار داد.

شاگردان مهدی تارتار که طی روزهای گذشته بیشتر تمرینات بدنسازی انجام داده بودند، عصر امروز (سه‌شنبه) در مجموعه ورزشی کارگران تهران به مصاف تیم فوتبال منتخب کرج رفتند تا در یک مسابقه دوستانه دوباره به شرایط بازی برگردند.

در این دیدار تدارکاتی که فقط فرزین گروسیان و سیاوش یزدانی برای گل‌گهر سیرجان به میدان نرفتند و نظاره‌گر بودند، گل‌گهر سیرجان موفق به کسب پیروزی سه بر صفر مقابل تیم منتخب کرج شد.

پوریا شهرآبادی، مهاجم جوان و بلندقامت گل‌گهر که در دور برگشت لیگ برتر شرایط خوبی داشت، دو گل تیمش در مسابقه تدارکاتی امروز را به ثمر رساند و علی‌اصغر عاشوری نیز دیگر گلزن سیرجانی‌ها بود.

ارسال نظر