خلیل‌زاده: شرایط نابرابر است، به غیرت بازیکنان امید داریم

شجاع خلیل‌زاده، کاپیتان تراکتور، گفت: در وضعیت بسیار سختی به جده رسیدیم و شرایط با شباب الاهلی نابرابر است، اما به غیرت بازیکنان امیدواریم.

خلیل‌زاده: شرایط نابرابر است، به غیرت بازیکنان امید داریم

به گزارش هفت ورزشی ، شجاع خلیل‌زاده در آخرین تمرین تراکتور پیش از بازی با شباب الاهلی امارات در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: همه شرایط تیم ما را می‌دانید. در وضعیت بسیار سختی به جده رسیدیم و شرایط نابرابر است. از هواداران تراکتور و مردم عزیز ایران می‌خواهم دعای خیرشان پشت تیم باشد. ان‌شاءالله با غیرت ایرانی بتوانیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی افزود: نزدیک به ۵۰ روز تمرین نداشتیم و امروز دومین جلسه‌ای است که کل تیم را در اختیار داریم. در این وضعیت به غیرت بازیکنان امیدواریم و امید دارم خدا به دل بچه‌ها و شرایط سختی که آنها پشت سر گذاشتند نگاه کند. دو روز برای آمدن به جده در راه بودیم.

کاپیتان تراکتور تصریح کرد: با تمام وجود بازی می‌کنیم و به هواداران قول می‌دهیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم تا با برد تیم و صعود به مرحله بعدی همراه باشد.

ارسال نظر