حضور ۷ بازیکن استقلال در ساختمان باشگاه

هفت بازیکن استقلال پس از تمرین امروز، جهت پیگیری امور مالی، راهی ساختمان باشگاه شدند.

حضور ۷ بازیکن استقلال در ساختمان باشگاه

به گزارش هفت ورزشی ، در شرایطی که تمرینات استقلال پس از وقفه طولانی از سر گرفته شده، امروز هفت بازیکن این تیم پس از پایان تمرین راهی ساختمان باشگاه شدند؛ حضوری که تا حدی غافل‌گیرکننده بود و توجهات را به خود جلب کرد.

امیرمحمد رزاقی‌نیا، ابوالفضل جلالی، حسین گودرزی، ابوالفضل زمانی، سامان فلاح، اسماعیل قلی‌زاده و محمدحسین اسلامی نفراتی بودند که امروز به باشگاه رفتند.

گفته می‌شود این بازیکنان برای پیگیری مطالبات خود راهی ساختمان باشگاه شده‌اند. با توجه به تعطیلی طولانی‌مدت لیگ برتر در پی جنگ تحمیلی و توقف مسابقات، طبیعی است که پرداختی‌ها نیز با وقفه مواجه شده باشد و بازیکنان برای تعیین وضعیت دریافتی‌های خود اقدام کنند.

ارسال نظر