تاجرنیا: استقلال بیشترین ضرر را از برگزاری لیگ می‌برد

علی تاجرنیا، سرپرست مدیرعاملی استقلال، گفت: سه شرکت وابسته به مالک باشگاه در حوزه پتروشیمی در حملات آمریکا و اسرائیل آسیب دیده‌اند.

تاجرنیا: استقلال بیشترین ضرر را از برگزاری لیگ می‌برد

به گزارش هفت ورزشی ، علی تاجرنیا در گفتگویی با رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: ۳ شرکت وابسته به مالک باشگاه استقلال در پتروشیمی در حملات آمریکا و اسرائیل آسیب دیده است.

تاجرنیا درباره برگزاری دوباره مسابقات لیگ برتر گفت: استقلال از برگزار شدن لیگ بیشترین ضرر را خواهد کرد چون با وجود ۴ خارجی نمی‌توانیم از تمام ظرفیت خودمان استفاده کنیم.

تاجرنیا در پایان گفت: به بازیکنان خارجی‌مان حق می‌دهیم نگران باشند.

ارسال نظر