تاجرنیا: استقلال بیشترین ضرر را از برگزاری لیگ میبرد
علی تاجرنیا، سرپرست مدیرعاملی استقلال، گفت: سه شرکت وابسته به مالک باشگاه در حوزه پتروشیمی در حملات آمریکا و اسرائیل آسیب دیدهاند.
به گزارش هفت ورزشی ، علی تاجرنیا در گفتگویی با رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: ۳ شرکت وابسته به مالک باشگاه استقلال در پتروشیمی در حملات آمریکا و اسرائیل آسیب دیده است.
تاجرنیا درباره برگزاری دوباره مسابقات لیگ برتر گفت: استقلال از برگزار شدن لیگ بیشترین ضرر را خواهد کرد چون با وجود ۴ خارجی نمیتوانیم از تمام ظرفیت خودمان استفاده کنیم.
تاجرنیا در پایان گفت: به بازیکنان خارجیمان حق میدهیم نگران باشند.