تراکتور با دو غایب وارد جده شد

کاروان تیم فوتبال تراکتور دقایقی پیش وارد فرودگاه شهر جده عربستان شد و بدون مشکل خاصی راهی هتل محل اقامت خود گردید.

تراکتور با دو غایب وارد جده شد

به گزارش هفت ورزشی ، اعضای تیم فوتبال تراکتور ایران که برای بازی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا مقابل شباب الاهلی امارات، ظهر امروز (یکشنبه) استانبول را به مقصد عربستان ترک کرده بودند، دقایقی پیش وارد فرودگاه شهر جده شده و بدون اینکه دچار مشکل خاصی شوند، این فرودگاه را به سمت هتل محل اقامت خود ترک کردند.

نخستین تمرین شاگردان محمد ربیعی برای این بازی در کشور عربستان، از ساعت ۲۰ شب به وقت جده برگزار خواهد شد.

جدا از مهدی شیری و مهدی حسینی که به دلیل مشکل پاسپورت خود در نهایت نتوانستند تراکتور را در سفر به عربستان همراهی کنند، تمرین امشب این تیم پس از ۴۳ روز برای نخستین بار با حضور یک تیم نسبتا کامل انجام می‌شود.

دیدار دو تیم روز سه‌شنبه در ورزشگاه پرنس عبدالله فیصل جده انجام می‌شود.

ارسال نظر