قائم مقام باشگاه ملوان: فعلاً تصمیمی درباره لیگ برتر گرفته نشده است

قائم مقام باشگاه ملوان گفت: موارد جلسه بعدا اعلام می شود اما نظرات باشگاه ها متفاوت بود.

قائم مقام باشگاه ملوان: فعلاً تصمیمی درباره لیگ برتر گرفته نشده است

به گزارش هفت ورزشی ، محمد سلطان آبادی قائم مقام باشگاه ملوان پس از نشست در سازمان لیگ گفت: فعلا تصمیمی درباره لیگ برتر گرفته نشده است و موارد بعدا توسط سازمان لیگ اعلام می شود. تمرینات ملوان به زودی شروع می شود.

وی افزود: نظرات باشگاه ها در جلسه متفاوت بود. ما توانایی ادامه دادن لیگ برتر را داریم.

ارسال نظر