تفکری: از لیگ ۱۸ تیمی استقبال می‌کنیم!

امیر فرشاد تفکری، مدیرعامل مس رفسنجان، با ارائه پیشنهاد افزایش تعداد تیم‌های لیگ برتر به ۱۸ تیم گفت: توسعه فوتبال در جغرافیای کشورها شعار فیفا است.

تفکری: از لیگ 18 تیمی استقبال می‌کنیم!

به گزارش هفت ورزشی ، امیر فرشاد تفکری درباره جلسه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال با مسئولان سازمان لیگ برای تصمیم‌گیری در مورد سرنوشت لیگ گفت: مدیران هر کدام راهکارهای مدنظر خودشان را پیشنهاد کردند.

وی در مورد نحوه برگزاری لیگ برتر، در صورت ادامه رقابت‌ها تصریح کرد: درباره فرضیه‌های مختلف مانند برگزاری ادامه لیگ، بعد از جام جهانی یا رقابت 6 تیم بالای جدول بحث شد. قرار شد تاج و بهاروند (رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ) با وزیر ورزش و جوانان رایزنی کنند و نتیجه صحبت‌ها اعلام شود.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان درباره ایده افزایش تعداد تیم‌های لیگ برتر فوتبال به عدد 18 خاطرنشان کرد: از لیگ 18 تیمی استقبال می‌کنیم. توسعه فوتبال در جغرافیای کشورها شعار فیفا (فدراسیون جهانی فوتبال) و فدراسیون‌های فوتبال در همه کشورهاست.

تفکری با بیان اینکه 18 تیمی شدن لیگ برتر را به سازمان لیگ پیشنهاد کرده، عنوان کرد: چه اشکالی دارد که تیم‌های دو استان دیگر هم به لیگ برتر بیایند و مردم بیشتری از فوتبال لذت ببرند؟

وی در واکنش به خبرنگاری که از نفع مس رفسنجان در افزایش تیم‌های لیگ برتری و نجات نارنجی‌پوشان از سقوط اشاره کرد، با خنده گفت: حتی فلورنتینو پرس (رئیس باشگاه رئال مادرید) هم نتوانسته این کار را انجام بدهد و این اتفاق در سابقه کاری من ثبت می‌شود!

ارسال نظر