دلخوری شدید مهدی تاج از مدیران عامل استقلال و پرسپولیس
به گفته حاضران در جلسه تصمیم گیری وضعیت لیگ برتر، رییس فدراسیون فوتبال به شدت از رفتار مدیران دو باشگاه سرخابی شاکی شد.
به گزارش هفت ورزشی ، مهدی تاج در حالی از نشست مشترک با مدیران ۱۶ باشگاه لیگ برتر خارج شد که به شدت از رفتار علی تاجرنیا و پیمان حدادی دلخور بود.
به گفته کسانی که در جلسه حضور داشتند، پافشاری مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امکان تصمیم گیری نهایی در خصوص معرفی نمایندگان ایران در آسیا را با پافشاری روی مواضع خود سلب کردند و همین موضوع باعث دلخوری رییس فدراسیون فوتبال شد.