نیکفر: نظر بیشتر باشگاهها برگزاری ادامه لیگ پس از جام جهانی است
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت اکثر باشگاهها خواهان برگزاری ادامه لیگ بعد از جام جهانی بودند.
به گزارش هفت ورزشی ، منوچهر نیکفر پس از پایان نشست مدیران باشگاه با روسای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گفت: نظراتمان را اعلام کردیم و قرار شد سازمان لیگ جمعبندی و اعلام کند. جلسه امروز تصمیمگیری نبود و بیشتر مشورت با همه اعضا بود. به جمعبندی خوبی رسیدیم اما اینجا نمیتوانم بگویم و از سوی آقای بهاروند اعلام میشود.
وی در پاسخ به این سوال نظر بیشتر باشگاه چه بود؟ گفت: نظر بیشتر باشگاهها این بود که تمریناتمان را ادامه میدهیم و ادامه لیگ هم پس از جام جهانی برگزار شود. قرار شد برای معرفی نمایندگان ایران در آسیا در آینده تصمیم گیری شود.