جعفری: دلم برای فوتبال تنگ شده است/ هر تصمیمی فدراسیون بگیرد می‌پذیریم

بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: دلم برای فوتبال تنگ شده و امیدوارم بازی‌های لیگ برتر برگزار شود.

جعفری: دلم برای فوتبال تنگ شده است/ هر تصمیمی فدراسیون بگیرد می‌پذیریم

به گزارش هفت ورزشی ، فرهان جعفری در گفت‌وگویی در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: ما مجبور بودیم با این وضعیت کنار بیاییم ولی واقعا دلم برای فوتبال تنگ شده است. فوتبال جدا از شغل، یک عشق است و جدا از بازیکنان، هواداران فوتبال در ایران هم دوست دارند دوباره بازی‌ها برگزار شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وی در خصوص اینکه چقدر احتمال می‌دهد بازی‌های لیگ برتر برگزار شود به تسنیم عنوان کرد: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم و هر تصمیمی که فدراسیون فوتبال بگیرد، ما هم می‌‌پذیریم.

جعفری در مورد عملکرد ملوان در لیگ امسال تصریح کرد: در 22 بازی 29 امتیاز گرفتیم و در رده دهم هستیم ولی می‌توانستیم در جایگاه بهتری باشیم. ما در چند بازی بدشانس بودیم ولی در مجموع با توجه به بودجه‌ای که داریم، نتایج خوبی گرفتیم.

ارسال نظر