تاجرنیا: در صورت عدم برگزاری لیگ، استقلال باید به لیگ نخبگان برود
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اگر رقابت های لیگ برتر به هر دلیلی برگزار نشود تیم ما باید به عنوان قهرمان این دوره معرفی شود.
به گزارش هفت ورزشی ، علی تاجرنیا در حاشیه تمرین امروز شنبه ۲۲ فروردین اظهار داشت: ابتدا جا دارد یاد و خاطره تمامی شهدا از جمله کودکانی که در مدرسه میناب شهید شدند را تسلیت بگویم و یاد آنها را گرامی بداریم و جان فشانی های آنان باعث شده که ما اکنون در قله افتخار باشیم.
او ادامه داد: ما در باشگاه به این جمع بندی رسیدیم که باید حتما حضور داشته باشیم و تمامی مدیران استقلال در جنگ ۴۰ روزه در تهران حضور داشتند و فعال بودند. در این مدت بازیکنان هم با ما ارتباط داشتند و کادر فنی برنامه تمرینی به صورت انفرادی برای بازیکنان طراحی کرده بود.
تاجرنیا افزود: ما در فصل جاری بهترین بازیکنان خارجی را در اختیار داشتیم و آنها هم با کادر فنی در تماس بودند. ما باید این پیام را برسانیم که زندگی در جریان است و هر تصمیمی که در مجموع گرفته شود ما هم از آن تابعیت می کنیم و جا دارد از کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم.
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: ما منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال هستیم و از آن تابعیت می کنیم و اگر مسابقات برگزار نشود و مسابقات به اتمام نرسد ما انتظار داریم با توجه به صدرنشینی ما، استقلال به عنوان نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا حضور داشته باشد.
تاجرنیا در پایان گفت: هواداران استقلال بخش مهمی از جامعه ما را تشکیل می دهند و انشاالله نتیجه فصل جاری به سود استقلال رقم خواهد بخورد و از الان خودمان را برای فصل آینده و حضور در سه جام آماده می کنیم.