آرای جدید کمیته انضباطی برای لیگ یک
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدیدی را در خصوص پرونده تیم های لیگ دسته اولی را اعلام کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، کمیته انضباط لیگ دسته اولی ها را نقره داغ کرد.
آرای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی برای تیم های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر است:
رای تخلفات تیم شهرداری نوشهر مقابل تیم هوادار به شرح زیر است:
رای تخلفات بنگر از تیم شهرداری نوشهر و همچنینی تیم نفت و گاز گچساران به شرح زیر است:
رای تخلفات فاندر از تیم هوادار و تیم فرد البرز به شرح زیر است:
رای تخلفات تیم مس کرمان مقابل داماشیان به شرح زیر است:
رای تخلفات تیم نساجی مقابل سایپا به شرح زیر است: