بابادی: الان فقط کارمند شرکت هستم و مسئولیتی در باشگاه ندارم

مدیرعامل سابق استقلال خوزستان گفت: با تصمیم گروه ملی صنعتی فولاد از هیات مدیره باشگاه جدا شدم.

بابادی: الان فقط کارمند شرکت هستم و مسئولیتی در باشگاه ندارم

به گزارش هفت ورزشی ، کیوان بابادی در گفت‌وگو با آنا، در خصوص اینکه از هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان کنار گذاشته شده، اظهار داشت: با تصمیمی که شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران گرفت من و ابراهیم نصیرنیا رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان از هیات مدیره باشگاه جدا شدیم.

وی ادامه داد: آقایان خسرو پارسا بازیکن سابق استقلال تهران و امین سلطانی از کارکنان شرکت گروه ملی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره معرفی شدند. بعد از این من کارمند شرکت هستم و مسئولیتی در باشگاه استقلال خوزستان ندارم.

ارسال نظر