کریمی: تبریک به همه دل‌هایی که از روز اول کنار ایران بودند

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به آتش بس پیامی منتشر کرد.

کریمی: تبریک به همه دل‌هایی که از روز اول کنار ایران بودند

به گزارش هفت ورزشی ، در یکی از تازه ترین واکنش‌ها نسبت به آتش بس حجت کریمی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در صفحه شخصی خود نوشت:

«آتش بس برقرار شد؛ اما آنچه ماند نام ایران و حماسه مردمی است که با اتحاد ایستادند و نشان دادند وقتی پای وطن در میان باشد هیچ فشاری توان شکستن این ملت را ندارد.»

در ادامه این پیام آمده است: «تبریک به همه دل‌هایی که از روز اول کنار ایران بودند. و برای آنهایی که تازه بعد از چهل روز فهمیدند چه گذشته. تاریخ همیشه حواسش هست چه کسانی ایستادند و چه کسانی دیر رسیدند.»

2439616

ارسال نظر